piątek, 29 maja 2020

29 V Temat: Pola figur - sprawdzam siebie (klasy 5b i 5c)

Piątoklasiści tak jak Was uprzedzałam, dzisiaj się z Wami nie łączę na Skypie.
Dzisiaj pracujecie sami. Przed Wami PRACA NA OCENĘ

Po zakończeniu realizacji  całego działu przychodzi moment na sprawdzenie Waszej wiedzy :-)
Dzisiaj samodzielnie rozwiążecie test dotyczący pól figur. Test składa się z 10 zadań.
Wybrałam cztery zadania, których rozwiązania chciałabym zobaczyć w Waszych zeszytach.
Są to zadania: 3, 6, 7 i 10.
Oczekuję rysunków, zapisanych wzorów i rozwiązań. Nie samych wyników!!!!

STRONA Z TESTEM


Po rozwiązaniu testu zróbcie zdjęcie wyniku i wyślijcie do mnie razem ze zdjęciami rozwiązanych w zeszycie 4 zadań.  (poniżej zamieszczam wzór, o jakie zdjęcie wyniku mi chodzi)


Na zdjęcia czekam tylko DZISIAJ

Zdjęcia przesyłacie tylko i wyłącznie przez zakładkę ZADANIA w Mobidzienniku,
gdzie umieściłam to zadanie.